Vakimpuls gelukkig en verbonden medewerkers door data
Goede communicatie sluit aan op de behoeften van je doelgroep, dat weten we allemaal. Hoe krijg je op een haalbare manier inzicht in wat je collega’s of medewerkers nodig hebben en hoe speel je daar op in met je interne communicatie?
Sander en Floortje laten zien hoe je interne communicatie verbetert met gebruik van onderzoek en data. Je ontdekt dat dat al op een heel laagdrempelige manier kan.
Wat komt in deze online vakimpuls o.m. aan bod?
- Waarom de wereld van je medewerkers beter begrijpen belangrijk is, en hoe je die in kaart brengt.
- Laagdrempelige manieren om zelf onderzoek uit te voeren: luisteren, in gesprek gaan, verbanden zoeken en bovenal: medewerkers centraal stellen.
- Adviseren op basis van onderzoek en data. Hoe verbeter je de interne communicatie, nu je de wereld van je medewerkers kent?
Aan de hand van verschillende klantcases, actuele voorbeelden en passende anekdotes gaan we aan de slag. Want ja, ook jij kunt met data je interne communicatie verbeteren!